ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ З ІНТЕРНЕТУ

НЕМАЄ ІНТЕРНЕТУ:
1. Перезавантажити роутер WI-FI і оптичний термінал (за наявності):
– витягнути блоки живлення з розетки на 10 секунд;
– включити в розетку блок живлення оптичного терміналу (за наявності) ;
– включити в розетку блок живлення роутера WI-FI.
Перевірити наявність інтернету через 2 хвилини. При необхідності перезавантажити комп’ютер.
Якщо інтернет не з’явився – викликати спеціаліста.
2. При заміні комп’ютера або роутера WI-FI необхідно повідомити в абонентську службу нову мак-адресу.

НИЗЬКА ШВИДКІСТЬ ІНТЕРНЕТУ:
Правильно вимірювати швидкість необхідно підключенням вхідного кабеля до Вашого комп’ютера (багатоповерхівки).Якщо у Вас підключення інтернету оптичне ,то комп’ютер повинен бути підключений безпосередньо до оптичного терміналу.
Якщо вимірювати швидкість через бездротове з’єднання WI-FI , то швидкість залежатиме від багатьох факторів:
– віддаленість від WI-FI роутера.
– перешкоди (стіни, меблі, електро-випромінюючі пристрої і т.п.) від WI-FI роутера до Вашого безпровідного пристрою.
– в налаштуванні роутера може бути встановлене обмеження швидкості.
– не встановлений пароль для WI-FI з’єднання. В такому випадку Вашим інтернетом може користуватися будь-хто в радіусі дії Вашого WI-FI роутера.
– якщо у Вас підключено декілька пристроїв, то швидкість інтернету ділиться на всі пристрої (комп’ютери,планшети,телефони,телевізори і т.п.).
ВСІ НАШІ АБОНЕНТИ з 00 годин до 12 години дня ОТРИМУЮТЬ ШВИДКІСТЬ 1 Гб/с (1000 Мг/с) незалежно від вибраного пакету.
ВСЯ ЗАЯВЛЕНА ШВИДКІСТЬ ДОТРИМУЄТЬСЯ.